Lustrum 110 jaar Domburgsche Golfclub

De Lustrumcommissie organiseert het gehele jaar door activiteiten voor jong en oud.

In 2024 viert de Domburgsche Golfclub haar 110 jarig bestaan, het thema is  "intern verbinden en extern zichtbaar"

In dit lustrumjaar wordt extra aandacht geschonken aan de jeugd. De DGC is nog maar 110 jaar JONG!
Op zondag 9 juni zal er een jeugdwedstrijd plaatsvinden. Ieder jeugdlid mag een eigen team samenstellen bestaande uit familie, vrienden, buren, leden......
Vind u het leuk om mee te spelen met een van de jeugdleden dan kunt u dit aangeven bij de jeugdcommissie.

Daarnaast zal er medio juni voor vier basisscholen, uit Domburg, Oostkapelle, Westkapelle en Serooskerke, door onze pro Niels in samenwerking met zijn stagiaires Fred en Bart een clinic op de driving range verzorgd worden voor de groepen 7/8. Doel hiervan is de regionale jeugd kennis te laten maken met de golfsport. De reactie van de diverse scholen op deze uitnodiging is zeer enthousiast.

Feestdag

Op zaterdag 6 juli wordt voor de leden de Lustrumwedstrijd georganiseerd.
Dit belooft een lange, gezellige dag te worden waarbij de wedstrijd overloopt in de aansluitende festiviteiten.
Meer details over inschrijving voor de wedstrijd en het verloop van de dag volgen later.

Merchandise met lustrumlogo:

Speciaal voor dit lustrum is een nieuw logo ontworpen en zijn diverse artikelen met dit logo te koop.

Artikel                                   Prijs
Golfbal  € 3,50
Polo € 45,00
Trui € 100,00
Windbreaker € 130,00

Er hangen pasmodellen van de diverse artikelen in de clubroom. Bestellingen kunt u tot uiterlijk 15 april plaatsen bij het secretariaat of de horeca.