Welcome to the club

Wie gaat golfen ontdekt zoveel meer.....

Vergeet alle vooroordelen die er zijn over golf. Want golf is een fantastische sport voor iedereen die houdt van lekker actief bezig zijn, ontspannen in de natuur en tijd doorbrengen met vrienden, collega's of andere golfers. Ontdek het zelf.

Je bent van harte welkom op een van de vele mooie golfbanen die Nederland rijk is. Bekijk ons gratis kennismakingsaanbod en schrijf je nu in voor onze open dag op zondag 20 april a.s. golf.nl/welcome.

Ontdek het zelf, je bent #welcometothedomburgschegolfclub.

Keyvisual 4 5

Golf is leuk voor iedereen! Niet zo gek dus dat steeds meer mensen de golfbaan weten te vinden. Speel samen of alleen. Met óf tegen elkaar. Golf speel je zoals jij het wil.

Boek nu je eerste golflessen via golf.nl/welcome.

#Welcometotheclub