Golfpro Niels Nijssen

Welkom op de pagina van Niels Nijssen, PGA Golf Pro van de Domburgsche.

Na de middelbare school ben ik voor een jaar naar Canada vertrokken, waar ik in de ban raakte van het golfspel. Na terugkeer heb ik mij op het CIOS ontwikkeld tot Jeugdcoach NGF level 2. Vervolgens heb de PGA opleiding gevolgd, welke ik in 2010 heb afgerond. Golfschool Niels Nijssen is gevestigd op de Domburgsche golfclub. Hier verzorg ik de lesactiviteiten op het prachtige golfcomplex van de Domburgsche golfclub. Een perfecte oefenaccommodatie welke bestaat uit een driving-range tot 300 meter en 16 afslagplaatsen. Hiervan is een gedeelte overdekt. Tevens beschikt de driving-range over een aangelegde tee waar u de slagen van het gras kunt oefenen. Voor het korte spel is er een putting-green, een chipping-green, een pitching-green en 2 oefenbunkers. Deze optimale voorwaarden zorgen voor een leerzame en ontspannen trainingsomgeving.

De oefenaccommodatie is 7 dagen per week geopend en voor iedereen toegankelijk. Bij de ballenautomaat kunt u met betaling via PIN of de iBirdies-App hoge kwaliteit driving range ballen tappen voor gebruik op de driving range. De Domburgsche Golf Academy biedt een uitgebreid les programma aan voor zowel beginners, jeugd, ervaren spelers en competitie spelers. Er zijn diverse mogelijkheden voor privé lessen en lessen in groepsverband. De lessen worden verzorgd van woensdag tot en met zondag de gehele dag.

PGA Professional Niels Nijssen is telefonisch of via WhatsApp bereikbaar op 06-38 503 920 en/of e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..